torsdag 6 maj 2010

Andra Ador

När jag startade den här bloggen tänkte jag mig den främst som en inspirationplats för småbarnföräldrar snarare än ett kalendarium för events, sådana finns det redan gott om.
Något jag själv får mycket inspiration av är genom att läsa andra småbarnsföräldrars bloggar.
Det finns så enormt många fina bloggar därute, alla inspirerande på olika sätt. Det är snygga modebloggar, roliga inredningsbloggar, byggahusbloggar, trädgårdsbloggar eller bara härliga beskrivningar av vardagen med sina sorg och glädjeämnen. Om de som bloggar bor i Göteborg tycker jag det är extra kul, man känner igen sig i miljöerna och kan få massor av tips på saker att hitta på, framför allt saker som kanske inte ligger precis i ens egna närområde.

Därför känns det väldigt roligt att nu få presentera en alldeles ny kategori på bloggen som jag tills vidare kallar "Andra Ador" (även om det förhoppningsvis blir en och annan Kålle också!)
Här kommer ni att få möta andra bloggande småbarnsföräldrar i stan som alla delar med sig av sina liv på sina alldeles egna sätt.
Jag tänker mig att det så småningom ska bli ett helt länkbibliotek med läsvärda bloggar, alla med det gemensamt att de skrivs av småbarnsföräldrar i Göteborgsområdet.

Håll utkik, imorgon är det dags för första Adan ut!

Är du intresserad av att vara med så skicka mig ett mail med din bloggadress så kontaktar jag dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar