fredag 7 maj 2010

Andra Ador: Emelie

Jag har idag den stora glädjen att få presentera den första "Adan" i det jag hoppas ska bli en härlig, brokig samling föräldrabloggar från Göteborg, nämligen Emelie 22 år från Bergsjön! Emelie är mamma till två små tjejer och skriver en skön vardagsblogg med mycket bilder och shoppingtips. Emelie var förresten den som påminde mig om bondgården Galaxen, tack för det! Läs hennes fina blogg fam Babunovic!


Namn: Emelie
Ålder: 22 år (87:a)
Bor: Kortedala from. 1 Juni, just nu i Bergsjön
Hur bor jag: Bostadsrätt from. 1 juni, just nu hyresrätt
Min familj: Zoran 27år (82:a), Evelina 2 år (13/2-08) Laura 4 månader (11/12-09)
Yrke: Undersköterska
Bästa med att vara föräldraledig: Allt vardagsmys med barnen, så himla gott!
Sämsta med att vara föräldraledig: Att behöva ha med försäkringskassan att göra :-)
Favoritplats i Gbg med barn: Galaxen och Trädgårdsföreningen
Favoritplats i Gbg utan barn: Högst upp på ramberget, helst kvällstid! Och på vilken uteservering som helst och sist men inte minst hos min frisörska :-)
Det här gör vi en regnig dag: Sitter hemma framför Tv:n och pusslar. Diverse lekland är ett lyxigt ess i skjortärmen
Just nu ser jag fram emot: Att flytta!!
Jag bloggar om: Mitt liv, precis så som det är utan konstigheter, med en salig blandning av shopping, mat, barn, tankar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar