torsdag 3 juni 2010

Andra Ador: Kajsa

Hej alla vänner!
Just nu befinner jag mig låååååångt bort från kära Göteborg (närmare bestämt hos mina föräldrar en si sådär 120 mil norrut) för ett välbehövligt brejk från vardagen och framförallt från vår husutbyggnation som drar igång i dagarna.
Mamma Ada gör således ett litet blogguppehåll i några veckor men kommer tillbaka i mitten av juni, förhoppningsvis fulladdad med energi och nya tips och idéer.
Till dess önskar jag er ett par underbara försommarveckor, gå ut med era små och njut av värmen och grönskan!
Och om ni skulle bli lite lässugna på en bra blogg någon dag ger jag er nu veckans Ada!
Kram och vi ses!

Kajsa är 29 år och bor i Nödinge med sin blivande man och sonen Wilmer 2 år. Hon jobbar som originalare på tryckeri och det märks, Kajsa är en duktig fotograf och bloggen är fylld av fina bilder från vardagen.
Just nu är Kajsa väldigt upptagen av all bröllopsplanering men vi hoppas förstås på fullständig rapport och bilddokumentation så småningom ;-) Läs hennes fina blogg Wilmer&Mamma!

Namn: Kajsa
Ålder: 29 år
Bor: Nödinge
Hur bor jag: Bostadsrättsparhus
Min familj: Min blivande make och vår son, Wilmer, 2 år, född 20080214
Yrke: Originalare/grafiker på ett tryckeri
Bästa med att vara föräldraledig: Allt bebismys, att kunna gå i pjamas hela dagen om man vill och att fika med andra mammor
Sämsta med att vara föräldraledig: Att ofta vara trött av att inte få sova ordentligt
Favoritplats i Gbg med barn: Slottsskogen och alla olika leklanden
Favoritplats i Gbg utan barn: Bio på Bergakungen med min älskling eller shopping i centrum med ett gäng glada väninnor
Det här gör vi en regnig dag: Tittar på film, bygger med klossar, leker med bilar eller åker hem till farmor och nonno eller mormor och morfar om vi behöver se nåt nytt
Just nu ser fram emot: Vårt bröllop!
Jag bloggar om: Vår vardag med barn och jobb - vardagspusslet

1 kommentar: