onsdag 2 juni 2010

Mera Babyrytmik

Det kan kännas avlägset som sagt, men Babyrytmik är populärt och vill du vara säker på att få en plats är det nog bra att börja se sig om lite nu.
Medborgarskolan anordnar Babyrytmik/gymnastik för bebisar mellan 2-12 månader på Viktoriagatan 21.

"Du vet väl att din röst är det vackraste din baby vet? Varför inte göra något roligt med andra nyblivna mammor samtidigt som du stimulerar ditt barns språkutveckling och motorik!"

Tid: Måndagar 15.30-16.00
Start den 30 augusti.
Kostnad 770 kr för 10 tillfällen.

Mamma Ada noterar att det även erbjuds Sång och rytmik för barn mellan 1-3 år samt 3-6 år, kul!

Telefon: 031-755 14 00

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att den bara riktar sig till mammor. Själv är jag en pappa som är hemma med min 6månaders. Jag förstår att även jag kan anmäla mig men man känner sig mindre välkommen.

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt Klas, klantigt formulerat av Medborgarskolan (och även av mig som inte reagerade när jag hämtade texten)
    Jag tycker du ska maila Medborgarskolan med din synpunkt!

    SvaraRadera