söndag 11 april 2010

Hej svejs!

Jaha, så var det söndagkväll och en helt fantastisk solig vårvarm helg går mot sitt slut.
Mamma Ada har inte bevistat helgens stora händelse för alla småbarnsföräldrar, Baby& Barn-mässan då jag faktiskt tyckte vädret var alldeles för vackert för att vistas inne i en mässhall.
Jag har inte ens skrivit om den då jag antog att alla kände till den ändå.
Men lite nyfiken är jag förstås och jag undrar, var ni där?
Var det bra?
Jag är överhuvudtaget väldigt nyfiken på vilka ni är som läser den här bloggen och vad ni tycker om den.
Är det något särskilt ni saknar och skulle vilja läsa om?
Ni är inte så många men ni är några stycken och det vore väldigt kul att höra av er! :-)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är en tjej på 22 år som är mammaledig med min son på 5 månader. Och tycker att det är väldigt kul att läsa och få ideér på vad man kan hitta på för att träffa andra mammor.
    //Caroline

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline, vad roligt att höra av dig! Din son är jämngammal med min dotter! Jag vet inte var i stan du bor men ett bra sätt att träffa andra mammor brukar vara att besöka någon öppen förskola i närheten. Vissa av dem brukar ha speciella "baby-träffar" för de riktigt små barnen. Man fikar lite, kanske är det någon sångstund. Jag ska se om jag kan få till en lista över de öppna förskolor som finns! Ett annat bra sätt är ju "föräldragrupperna" som MVC/BVC anordnar för att inte tala om alla virtuella föräldragrupper på nätet! Kanske jag ska lägga ut lite länkar till lite sådana också. Kram och lycka till med mamma-livet!

    SvaraRadera